Intake
Voordat H S T - a l l d e s i g n uw opdracht aanneemt zal een intake gesprek plaatsvinden. Hierin kunt u aangeven van welke dienst u gebruik wenst te maken.
Afhankelijk van de af te nemen dienst zal H S T - a l l d e s i g n u meteen tijdens het gesprek informeren over de uitvoering en tegen welke condities en prijs de dienst wordt geleverd. Hierbij wordt rekening gehouden met de kwaliteit en de uiterlijke leverdata die voor u van belang zijn.
Als we overeenstemming hebben bereikt zullen de afspraken vastgelegd worden in een opdrachtformulier, dat zowel door u als klant alsook door H S T - a l l d e s i g n wordt ondertekend (offerte).
Afhankelijk van de af te nemen dienst zal H S T - a l l d e s i g n u meteen tijdens het gesprek informeren over de uitvoering en tegen welke condities en prijs de dienst wordt geleverd. Hierbij wordt rekening gehouden met de kwaliteit en de uiterlijke leverdata die voor u van belang zijn.
Als we overeenstemming hebben bereikt zullen de afspraken vastgelegd worden in een opdrachtformulier, dat zowel door u als klant alsook door H S T - a l l d e s i g n wordt ondertekend (offerte).
Indien de offerte niet wordt ondertekend zal H S T - a l l d e s i g n u vragen naar de oorzaak. Indien de oorzaak van dien aard is, dat wij geen opdracht ontvangen, scheiden onze wegen en zijn er geen kosten verschuldigd.
Vanaf het moment dat de offerte ondertekend is, zal H S T - a l l d e s i g n, zoals afgesproken, starten met het ontwerp.